Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senevolej mi brzy ráno
Autor
Philogyny
Nevolej mi brzy ráno
když zem zpívá s deštěm spím
v břiše rybníček kouře
a noc hrne ze snu švestková povidla
zbytek noční bouře
zkus vyrazit do stlučeného mléka
reliéf rybiček a spasených květin
mít se mnou děti
---
Ve studených dnech
piješ horkou čokoládu
a v oloupaných pomerančích slunce tančí džez
večer tma zahnaná do kouta hřebenem kohouta pročesává nach
Kdepak ty ptáčku hnízdo máš?
zdáš se mi
stopy okrouhlé po dechu
vedoucí po mechu
vedoucí po chuti
vedoucí ke smrti
12 názorů
Omlouvám se za nefunkční odkaz, myslela, že když se nepovede přenos, odmáznu koment a ono to nešlo...
Jinak všem, kdo prošli, jen to své děkuji.
Phil, pokus se o novou nahrávku, která by se k naším zvukovodům již donesla. Rád bych se seznámil s činností tvých hlasivek.
Ach!
Kéž by jste si mohli také poslechnout básně namluvené samotnou Phil !!!
Je to zážitek a to celé pak na druhou!!! ;)
(žel tady ten odkaz není funkční... :(
Já děkuji za čtení všem, kdo se zastavili. Včera usnula v lese a nějak jsem se nachladila. No, zkusila jsem básničku namluvit. Pro Janinu...je to taková malá srandička, s tím ptáčkem, vyhodila ho a zas putoval zpátky... :o)
"C:UsersovekDownloads45910 3.m4a" "C:UsersovekDownloads45910 2.m4a"
Nádherné obrazy... Kdepak ty ptáčku mě trochu vyrušilo, je to prostě už moc ohraná píseň, odpálkuje pocity a kouzla daleko... Ale zase jsem si pro ně došla ;)
Neboj.
Nebudu.
Vlastně... Nevolám skoro nikomu. A skoro nikdy. Není komu a proč.
... .
( Já, jako typická sova, také nemám rád telefonáty po ránu (tak cca do 10 -11 hodin :) ))
poezia nie je o ôen tak mimovoľnom vyplavovaní myšlienok, tym stavom, ked sa to deje, tam sa to len začina, nie že konči